Wednesday 24 October 2012

WARNING! Public display of emotions...

Jeg har nu snart kendt Nina, min elskede kæreste, i et år. Og vi er stadig lige forelskede. Vi joker tit med at ligge et billede op på facebook og skrive 'like if you want a relationship like this' ligesom alle de der andre like-hunters gør det. Fordi vi har et af de dér forhold. Selvfølgelig har vi da vores skænderier. Hvilket par har ikke det? Men vi kommer altid ovenpå igen. Vi slås for sjov, skader hinanden og griner af det. Vi krammer, putter og kysser. Vi sover i hinandens arme. Vi støtter hinanden og vi pjatter. Det hele er bare skønt. Og lige nu savner jeg hende ret meget, især fordi, jeg ved, at der går lang tid, før jeg ser hende.
Jeg kunne ikke forestille mig at være sammen med en anden end hende. Okay, det ved jeg godt, at alle i et forhold siger. Men jeg mener det virkelig. Jeg kigger ind i mellem på billeder Nina og jeg har taget sammen. Eller bare af Nina selv. Og så tænker jeg, at jeg ikke kunne forestille mig at kigge på billeder af en anden på samme måde. Hun er noget helt særligt i mine øjne og i mit liv. For mig er hun det bedste. Baaah, nu er jeg sådan helt kæreste-kedelig-agtig! Men altså, jeg er som en nyforelsket pige! På trods af, at vi snart har kendt hinanden i et år. Tiden går stærkt.
Det eneste tidspunkt, tiden ikke går stærkt på, er når vi ikke er sammen. De uger, hvor jeg ikke skal ses med hende, går bare ufattelig langsomt! Det er nok noget af det værste jeg ved. Blaaah nu stopper jeg mit kærligheds-trip. I hvert fald herinde på bloggen. I mit hoved vil det fortsætte i flere timer endnu.
Jeg vil dog alligevel lige spamme jer med et par lovelove billeder.




Stay Strong! Katja.

No comments:

Post a Comment