Wednesday 10 October 2012

Tick tock or was it tic tac?

Så jeg undrede mig lidt over en ret mærkelig ting i dag. En ting, jeg meget gerne vil finde ud af faktisk. Hvor mange kalorier er der i en Tic Tac? Og nej, jeg er ikke en kalorie tællende person. Overhovedet. Jo flere kalorier jo bedre. Ja, jeg ved det. Usundt. Men altså. Jeg har spist...ret mange Tic Tacs i dag. I ved, dem med mint. Ikke dem med appelsin. Selvom det var dem, jeg holdte mig til da jeg var mindre. Du godeste, jeg spiste mange af dem. Hver gang jeg kom op til kassen i Netto med min far og jeg ikke fik en pakke Tic Tac blev jeg meget mopset. Jeg ved godt hvad I tænker: forkælede møgunge. Og det var jeg nok. Men det har da heldigvis ændret sig. Men i hvert fald, i dag holder jeg mig til de originale mint Tic Tacs. De er og bliver de bedste og de giver altså en fantastisk ånde. De første ti minutter i hvert fald. (kyssetip, jatak) Men jeg tænker bare...feder de? For jeg kunne ikke forestille mig, at sådan en lille mintpastil kunne fede særlig meget. Eller indeholde særlig mange kalorier. Heller ikke en hel pakke. Og jeg har kigget på bagsiden. No help to get there. Men indtil dette mysterium er løst, vil jeg spise de små magiske pastiller med stor velbehag.


Have a tic tac crack.

- Stay strong! Katja.

No comments:

Post a Comment