Thursday 18 October 2012

Not sharing my girlfriends bed.


Sådan her ser Ninas værelse ud lige nu. Nina i sin seng. Mig på madrassen. Jeg skal sove på min kærestes vjærelse men ikke ved siden af min kæreste. SUCKS. Vi plejer altid at ligge og putte helt tæt ind til hinanden, men det kan vi ikke. Nogle undrer sig nok over hvorfor det er sådan. Here's why: Nina er blevet opereret i sin fod i dag. Hun havde et træthedsbrud på en knogle i højre fod. Og af den grund kan vi klart nok ikkje so
ve i samme seng. Så jeg er forvist til gulvet haha! Men send lige nogle søde, helbredende tanker i min skønne kærestes retning.Så er I bare skønne!! Sov godt små stalkere.


2 comments:

  1. Hej Katja!

    Det lyder ret trist det med at i ikke kan sove i sammen, sådan noget er ellers så hyggeligt!
    Du har også lige fået dig endnu en følger ;)

    -MG

    ReplyDelete
  2. Det var super træls!
    Det lyder super! :D

    ReplyDelete