Sunday 14 October 2012

P.S. I love you

Så her i går så jeg for første gang så jeg P.S. I love you sammen med Nina. Jeg har længe gerne ville se den, men jeg er bare ikke den store film-seer. Jeg kan ikke bare sætte en film på og så sidde og fokusere hundrede procent på den. Det er jeg nok bare lidt for damp til. Men i går så jeg som sagt P.S. I love you og den var utrolig god. Jeg kunne faktisk koncentrere mig om at se den uden at tjekke min mobil for sms'er eller lige skrive en tweet på Twitter. Jeg er for det første helt vild med Gerard Butler som skuespiller. Fuck Hugh Grant. Giv mig en film med Gerard Butler, så er jeg glad! Og til dem, som skulle være i tvivl om hvem Gerard Butler er, så er det ham der spiller Gerry - Hollys mand - i P.S. I love you. Jeg elsker hans attitude som skuespiller. Han spiller altid de der lidt skøre, umodne roller. Som han også spiller i The Ugly Truth. Hvis I ikke har set den, så skynd jer og gå ned i den nærmeste Blockbuster, lej den og find popcornene frem. Så skal I nok få lattermusklerne smurt. Men i hvert fald. Så er jeg helt vild medd P.S. I love you. Den rørte virkelig noget dybt inde i mig. Jeg foreslår at I ser den sammen med jeres kæreste, hvis I selvfølgelig har sådan en. For mit vedkommende var det en fantastisk oplevelse at se den sammen med Nina.

P. S. I love you kan anbefales til alle piger (og drenge), der gemmer en lille tude prinsesse inde i sig.
Den er helt igennem rørende og får virkelig  en til at tænke over nogle  ting. 


Stay Strong! Katja.

No comments:

Post a Comment