Thursday 11 October 2012

A little piece of my wicked world.

Nu er det jo snart efterårsferie. Den er sådanset lige om døren. Sådan ca. i morgen. Og en lækker efterårsferie det bliver! I morgen får jeg fri 13.10 og 13.33 går turen fra Odense banegård til Hedensted st. over til min dejlige kæreste. Jeg har ikke set hende i to uger nu og det kan mærkes. Udover det, så trænger jeg virkelig til ferie. Misforstå mig ikke, jeg elsker faktisk at gå i skole, selvom jeg aldrig troede, at jeg skulle komme til at sige det. Men når man går i en god klasse og laver noget, der interesserer en, så bliver det lidt nemmere faktisk at kunne lide at gå i skole. Men jeg vil også gerne have en pause fra at skulle op klokken lort og tænke på skoletimerne. Det bliver sværere at holde mig selv vågen i timerne.
 Så ferie er tiltrængt og jeg fortjener det! Det synes jeg i hvert fald...jeg har aldrig arbejdet så hårdt og været så aktiv i timerne som siden jeg startede på HG. Siger hun mens hun sidder og skriver blog i en erhvervsøkonomis lektion. *klapper mig selv på skulderen* Nå. Opgaverne kalder. 


Vacation OHOH!

Stay Strong! Katja.

No comments:

Post a Comment