Tuesday 9 October 2012

The ''Coffee Corner''

I dag tog Rachel og jeg et smut forbi Baresso Coffee for at få en kop kaffe. Eller det vil sige, Rachel drikker ikke kaffe, men nu når hun er fyldt 18 år må vi håbe, at hun kan lære at drikke de gyldne sorte dråber. Så hun fik en Smootea og jeg fik noget, der hedder Chok 'o' Mint Latte, som er en nyhed hos Baresso. Jeg har haft et meget nært forhold til deres Mint Iceblend og besluttede mig derfor for at prøve denne nyhed. Efter ca. 7 minutters røren rundt, var jeg i stand til at tage den første tår og den var ganske tilfredsstillende! En eksplosion af kaffe og mint. Så efter et stykke tid begyndte jeg (ja, jeg er ikke den mest charmerende person) at bøvse. Og det var ikke en rar smag der kom med op. Smagen af kaffe og mint blev til smagen af opkast. Ikke just nogen munter fornøjelse vil jeg have lov at indrømme. Så det er ikke en smags oplevelse jeg har lyst til at gentage. Så er det bedre at holde sig til den velkendt Vanilla Latte, Mango/Lime Smootea og alle de andre lækkerier de har.

Kaffe er som Duracel...
Bliver ved og ved og ved og....



Stay strong! Katja.

No comments:

Post a Comment