Monday 22 October 2012

Taste the Rainbow!

Og så troede alle lige, at jeg ville skrive et blog indlæg om Skittles. Men nej, der snød jeg jer. I går var jeg fuldkommen rastløs. Sådan har jeg det altid dagen efter, jeg er taget hjem fra min kæreste. Så jeg lavede noget hele dagen. Jeg var ude at handle flere gange. Mange gange. Og gik tur med Zoey. Og så bagte jeg! Længe, har jeg ville lave regnbuekage. Men jeg har ikke haft mine bage ting. Men i går hentede jeg alt mit bagegrej og fik bagt til den store guldmedalje. Eller dvs. 16 kalorie-bombe-regnbuefarvede cupcakes. Og nu vil jeg så dele resultatet med jer, for de blev *indsæt meget slemt bandeord* flotte og lækre! Jeg blev helt overrasket da jeg så dem indenvendig. Enjoy the view!

The future... seems to me no unified dream but a mince pie, long in the baking, never quite done. 



Det kan være, jeg poster opskriften på et senere tidspunkt.

Stay Strong! Katja.

1 comment:

  1. Ser virkelig lækkert ud, jeg følger dig :-). http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete