Tuesday 23 October 2012

Boring Tuesday night.

I dag har jeg været meget igang. Jeg har både vasket op, ryddet op, gjort trappen i opgangen til vores lejlighed ren, gjort lidt mere rent, været ned og få pantet flasker og satte mig først ned her til aften. Men nu keder jeg mig bare. Jeg har siddet og set afsnittet af Fristet fra i går og jeg kan slet ikke vente med at se det, der kommer i aften! Hold kæft, det bliver spændende. Om et kvarter skal vi se Mig og Min Mor, som vi gør de fleste tirsdage. Eller det vil sige, jeg gør nok ikke så meget, for jeg har haft en tendens til at gå tidligt i seng de seneste par uger...men nu har Fristet jo rigtig fanget min interesse, fordi det er blevet så spændende! Og efter at have set det i en hel uge i det jydske, er jeg jo nødt til at se videre. Og så skal Claus bare ud. Nå men. Ja, jeg keder mig som sagt. 
Hvad laver I her til aften bloggers?


Smart people never get bored...I must not be very smart.


Bored facial expressions.

Stay Strong! Katja.

No comments:

Post a Comment