Thursday 18 October 2012

Lifestyle change.

Mit tidligere blogindlæg var ikke kun til fordel for andre. Det var også lidt et wake-up-call til mig selv. Den artikel, jeg skrev ind skal helt sikkert rives ud og hænges op og pynte på en af mine vægge! Godt nok er jeg en af de der irriterende slanke mennesker, men jeg tør virkelig ikke tage en af de der hvor-gammel-er-din-krop-tests. Jeg er bange for, at jeg har en krop som en på 35+. Okay måske ikke så voldsomt. Det håber jeg i hvert fald ikke. Men efter jeg læste den artikel gik det bare op for mig, at det var tid til at ændre livsstil. Både for min krops skyld og for mit sind. Jeg vil både begynde at leve sundere. Kun søde sager og sodavand i weekenderne. Drikke masser af vand. Tage trapperne når jeg kan. Alle de tidligere nævnte ting. Udover det vil jeg tage mig sammen. Få mig et job.  Det er den første og vigtigste ting på min to-do liste. Jeg gider ikke være så doven. Og så vil jeg lave noget mere i min fritid. Ikke bare sidde derhjemme, men tage steder hen og være sammen med folk. Gå ture. Jeg vil have, der skal ske noget med mit liv nu. Jeg vil ikke sidde og være en lille fortabt tennager.Det er livet alt alt alt for kort til. Jeg vil nyde hver dag som var det min sidste.

I actually do like growin up.

Tilføj tekst omkring hvor glad jeg ser ud.


Stay Strong! Katja.

No comments:

Post a Comment